.

James Yap's relationship with mother-in-law Cory Aquino

>> Sunday, August 2, 2009

James Yap is the husband of former President Cory Aquino's youngest daughter, Kris Aquino. She was very supported of James as she watched all his games on television. What can James say about his mother-in-law?

“Wow grabe, talagang sobrang bait niya talaga,” Yap told ABS-CBN News. “Kaya kung ako tatanungin mo, gusto ko pa siyang mabuhay.”
“Ma-mi-miss ko siya talaga kasi yung support niya sa akin… nanonood siya every game sa TV,” he shared.

“Di ko talaga makalimutan pumasok kami sa finals, pinag-ro-rosary niya ako,” he continued. “Kaya sobrang ma-mi-miss ko si mom.”

When asked for his message for his mother-in-law, he said, “Mom, I love you so much and thank you sa lahat-lahat ng suporta, sa pagmamahal.”

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...